tirsdag 5. august 2008

MONSTAAAH!


Da jeg var ute en tur møtte jeg på detta monsteret!!! Et realt kosemonster vil nå jeg si. ;9

Igår skjedde det noe hemskt. På kveldsturen vår kom plutselig en løs hund løpende mot oss, og vi har møtt på denne før i bånd. Man kan vel si at den ikke er av den hygglige typen, så jeg tok beina fatt med bikkjene på slep. Etter 5 min løping trodde jeg vi hadde rista den av oss. Qira har løpetid og med denne hannen og Albert i tillegg tenker jeg at et møte ikke hadde blitt videre hyggelig. Vel uansett. Jeg tok en shortcut hjem, og der, kommer plutselig bikkja mot oss igjen. Så da vare bare å ta beina fatt igjen før bikkjene merka no, og sette avsted. Og denne gangen kom vi oss trygt hjem. Får håpe det gikk bra med bikkja. Tenkte mer på mine enn at den var løs.

Trente litt med minsten idag, gikk nå greit. Så får vi se om jeg får slept meg opp til utstillinga han er meldt på til.

1 kommentar:

Anja sa...

Selvsagt skal du på utstilling!