torsdag 8. januar 2009

Albispalbis!


Savner Albertsen fælt om dagen, men vet sjøl at med studiene, jobbene og alt annet så fungerer det best med bare Qira her. Ihvertfall i 2,5 år til, da er studiene over og tiden kanskje moden. Så får man gå noen runder med seg selv om det blir en Borzoi eller en Cocker... Er glad i begge rasene, men Cokern har en tendens til å legge til seg uvaner lett og har en bråte med sykdommer zoien kke har. Men det har man jo goooood tid til å tenke på. Imens koser Qira og jeg oss masse, sett bortifra en litt rød stump som om dagen vaskes og fønes og smøres med zinksalve. Ingen krage som fungerer på denne borzoidamen nei. Forøvrig er hun kommet ut av den apatiske komaen hun alltid faller inn i når jeg har to hunder, og er nå tilbake til sitt gamle valpete jeg. Noe som fører til iherdig flørting med med hannhundene vi møter på vår vei, tispene også forøvrig, hahaha. Igår var det en gammel ærverdig merle-farget Colliehanne som var dagens høydepunkt, og Qira oppførte seg som om hun ikke hadde sett hunder før. Er ei litta tøs det der ja. Inntil neste gang folkens, ha det bedrebest å kos dere med bikkjene - så skal jeg pleie omgangssyken min så lenge. Byebye ;)

2 kommentarer:

Anja sa...

Du får væææsjågod holde deg til Borzoi!!! MAKAN!

Espen sa...

HAHAHAHA! jeg skal skrive det bak øret...knis