tirsdag 10. juni 2008

Men Espen var ikke død!

Først og fremst slenger jeg med et bilde jeg skulle lagt utfor leeeenge siden av Varja!!! puss pårej!


Etter en vår med mye skole, jobb og hit og dit, plussplusspluss, har det vært lite skriving her. Og resten av borzoiverdenen har ikke vært det jeg har brydd meg mest om for å si det sånn.
Men nå er sommern her!!!

Qira og jeg jogger rundt i Oslobyen ganske mye om dagen, hvis vi da ikke er ute i marka med kløven på. Har vært sykt deilig med skikkelig varme. Qira er vel kanskje ikke helt enig i det, haha!

Skal få besøk av lillemistern igjen nå snart. Det skal bli gøy for både Qiramor og Espen ;P

Og for å SKRYTE litt av meg selv så fikk jeg A på siste eksamen!!!! HAHAHA! Slå den dere. Makan, han har hjerne å jo??? Hadde jeg aldri trodd!

Kos dere i sola folkens, noen av dere ser jeg sikkert på bjerke!
See Ya!

Ingen kommentarer: