mandag 4. februar 2008

Barnebarn på Refstad!!!!!!!






Makan til flaks! Idag var jeg Qira og Albert ute på en liten tur rett før jeg skulle raske avsted til arbeidet. Det var en helt vanlig runde. Gikk forbi noen byggeplasser og slikt, så Albertsen fikk høre litt skrål og bråk. Og idet vi runder barnehagen på Refstad, hva ser vi?!?! JO! En liten Borzoi-valp. Makan tenker jeg, og det gjør tydligvis Qira også, for hu starter å hoppe rett opp og ned i vill fryd over detta lille søte greiene. Den stakars, blir jo helt forfjamsa av to meter hund hoppende alle veier! Så får jeg da stoppet og snakket litt med denne damen med valpen. Jeg så jo fort at det var litt Fjascho over den lille skapningen, men måtte jo spørre. Og jooooda, det var ei jente fra Y-kullet. Altså, barebarnet til Qiramor. MAKAN! Her liksom!!! Jeg blir over meg av fryd og tenker, AHA turkamerat! Men desverre befinner de seg egentlig til daglig i Vormsund, og var bare på besøk. Kjipern, men så UTROLIG GØY å hilse på. Seff fikk Albis leke litt, og jeg hadde jo med kameraet også. Ble ikke store bildene, men slenger de inn her. Detta var utrolig morsomt. :D GØYGØYGØY!!!

2 kommentarer:

Anja sa...

Kult å treffe slekt så tilfeldig da!

Espen sa...

Ja1 Skal si jeg ble overrasket!!!!